mandag 6. juni 2011

Film er gøy

Når det kommer til å lage film er jeg mer den personen som liker å stå foran kameraet. Det er gøy å filme og redigere også, men det er ikke helt min ting, det krever mye tid og kunnskap for å redigere og det er noe jeg ikke har. Foran kameraet kan jeg være meg selv eller noen andre, noe jeg syns er gøy.
På fritiden hender det vi lager små filmer og jeg personlig synes det er morsomt og spennende å lære seg film og leke med den type media.

Når det da kommer til å se på film, så ser jeg og har sett det meste. Etter 1 år på hybel så var det mye tid til film og jeg kjøpte meg mer eller mindre 1 film daglig. Når jeg flyttet hjem igjen hadde jeg 587 filmer i flyttelasset. Det er alt ifra animasjonsfilmer til skrekkfilmer. Filmene har jeg lagt bak meg og nå går det i serier, for det passer perfekt med en episode på timekspressen fram og tilbake til Notodden for trening/kamp. Da er det ofte action/eventyr serier som "Spartacus", drama/ungdomserier som "one tree hill" eller humorserier som "Blue mountain state". Seriøse serier er ikke helt min greie, jeg liker ikke for mye seriøsitet uten om treninger. Jeg har mange favoritter innen for film og serier og klarer ikke å sette noe foran noe annet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar